skoltrött...

Hallojsan! skolan gick rikigt segt idag, trött på skolan nu. är jämt trött i skolan.
blörk, men iallafall efter skolan stack jag hem till ina, och åkte hem vid 5 igen,
åt då och sen däcka jag, jag blir alltid trött nu förtiden också? jobbbiiigt!
men när mamma har kommit hem från mötet ska jag åka och springa slingan
(om jag pallar). imorgon är det fredagen den 13onde och det är även imorgon
vi ska få reda på klasserna till högstadiet, känns som att jag kommer komma
i en dålig klass, men så får jag inte tänka för då blir de så... puss på er!

Kommentarer
Postat av: linn

vilken skola ska du gå på ? <3

2011-05-12 @ 19:22:15
URL: http://linnsaamberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0