dopp i badet, i love it ♥

gissa vem som följde med mig hem efter skolan? jo felicia. vi snackade och sånt & vid halv 5 cyklade vi till stranden. klockan 5 började beachhandbollsträningen. när klockan var 6 stannade vissa kvar och badade i havet, snacka om kallt men skönt! när jag kom hem stack jag & mamma till center syd & handlade present till pappa som fyller år imorgon, grattis! även en bikini, bh och baslinne till mig. imorgon ska vi ha en konsert inför hela skolan, så jag slipper tyskan, gööttt. pussheeej!
WARP W NEKI TOP S11 BLACK
bikini - stadium 149:-

Kommentarer
Postat av: josefine

det är ju en sådan jag och agnes har. fast vi har vit ;) <3

2011-05-30 @ 20:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0