back on track!

sådär ja har varit borta torsdag-fredag på ett sjukt kul läger med 6c!
vi badade i sjön, paddlade, klättrade och massor av grillning.
t a c k   f ö r    a l l t !
när jag kom hem igår bytade jag om och stack till handbollensdag! efter det tog jag josse & josse bussen till bjärred. åt mjukglass & solade, kameran har hängt med både till lägret & till bjärred så ni kommer få lite bilder senare... när jag kom hem bytade jag om sen kom josefine troneby och så fixade vi oss lite. när vi var klara drog vi till dahls, och sen har vi festat hela kvällen drog hem halv ett eller ngt sånt där, va riktigt trött p.g.a att jag knappt sovit på två nätter... men nog snackat, ska ladda över bilderna nu så ni får nog dom senare puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0