måndagar är köriga det vet ni!

hinner nästan aldrig blogga då, men ni vet ju att jag alltid
är på fiket med johanna, elsa & ella & sen efter de knatte-
träning. och sen vanlig träning? ja tänkte väll de.. nog snackat om de.
idag efter skolan drog jag & felicia till fiket. agnes & josefine
var också där. sen gick brandlarmet ifrån sibylla så alla
var tvungna att gå ut ifrån uven, så ja jag stack hem
då ungefär. ja de är vad jag gjort idag. vet inte vad jag ska
göra imorgon, kanske någon som vill träffas? aja för se hur de blir.
glömde också att säga att jag fick ett par jätte fina örhängen
och ett fint armband där det står victoria på av agnes, tack hjärtat!
det kommer också på bild lite längre ner på inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0