ligger i sägen bredvid agnes!

efter skolan åkte jag agnes josefine och linnea hem till klara, sen kollade
jag när agnes dansa & sen gick vi till dahls &så väntade vi men ingen kom
så ringde agnes och frågade, så hahah hade vi varit 2 timmar tidiga. så
vi gick hem till agnes gick ut med olivia och fottade lite. sen gick vi till dahls
åt där med agnes familj & vesters. även min familj & min släkt var där.
ja och sen när vi var ute kom tindra & ellen och ville leka med oss och sen
busade vi lite med dom hela kvällen. sen när vi kom hem tvättade vi av sminket
och är rikigt trötta haha. men jaja imrn ska jag följa med till helsingborg
och kollar när lödde spelar. bilderna kommer imrn puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0