tillbaka igen & grattis alexander!

hej igen! i tisdags kväll kom ju linda laila alfons & linnea.

i onsdags när jag kom hem från skolan, bytte jag om & fixade mig sen stack vi till alexanders skola, & då gick han ut. sen åkte jag och mamma hem och sen kom gästerna. när vi ätit mat & efterrätt och ja så stack jag linnea alfons linda & laila hem till min kusin mattias för han hade också fest för han tog också studenten då. när vi kom hem gick vi och la oss.

i torsdags lekte jag lite med barnen sen stack jag & linnea till center syd för jag skulle handla present till agnes, handlade en väska. klockan fem stack jag till agnes med hela laget & hade poolparty! kollade på film & sånt mysigt. kom hem halv 12.

i fredags gick jag upp halv 6 & sen stack vi till ullared. när vi kom hem va de fix sen kom caroline och hennes familj. stack till lekplatsen & kollade på wallander. la mig runt 12 då med!

igår gick jag upp och stack till helsingborg spelade ov beachhandbollscup. gick bra, hade en rätt lätt grupp & blev obesegrade. gick till a-slutspel & åkte ut. det andra laget, kom till b-slutspel & vann det! bra spelat. när jag kom hem stack vi till dahls där några kompisar va. när vi ätit stack vi hem till agnes och badade. fast jag badade inte, är så himla förkyld! 

idag ska jag sooola sönder, måste bli bruuuun! men här får ni en bild från malmö open!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0