skönt att vara själv!

jag kan faktiskt tycka de är skönt att vara själv, som jag varit idag.
nu har jag och pappa precis gjort hemlagad pizza, blir säkert mycket
gott. imorgon är lovet slut, hemskt! fyfan vill verkligen inte dit, gud
vad dystert. aja sen efter "skolan" så blir de fiket med johanna elsa
och ella. och sen knatteträning och direkt efter de ska vi ha egen träning
ska ändå bli skönt att komma tillbaka till träningen. få in alla rutiner
igen. men iallafall sen kör jag nog hem och duschar hemma. sen ska
jag nog äta och så. ni vet väll att ni kan "gilla" inläggen facebook genom
att trycka på gilla knappen nedan för inlägget? har ingen intressant
outfit idag, bara myskläder så därför får ni ingen outfit. men imrn kommer
kanske en!
Tumblr_lbuyus4xew1qaj7pjo1_500_large
bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0