silver i nissssssan !

förlåt för jag inte bloggade igår, va iväg på cup hela dagen. men jag kan berätta lite om gårdagen. först så typ spelade vi alla gruppspels matcher. sen slutspel då ja. kom ju till A eftersom vi vann alla i gruppspelet. sen när vi kom till semi så blev de sudden. så singlade dom slant om vem som skulle börja. så fick vi börja! alla va sjukt nervösa och sånt. så gör ebba juhl mååååååååål. alla blev sjukt glada :D så i finalen så hade vi några skador och sånt. och vi va trötta. så vi gav inte allt i finalen. så vi förlorade. så det blev silver, men ändå sjukt bra spelat! ja sen åkte vi hem tog väll ungefär en timme. så körde vi & handlade pizza. sen åt vi sen duscha jag och sen slocknade jag. hade ont i hela kroppen. nu sitter jag här jag jag tror mina knän ska dö. fick en spark på käken igår. så jag är jätte öm i käken nu. men nog om de.
idag ska jag nog bara ta de lungt. imrn ska jag till stallet med ina alicia & felicia. ska äntligen få träffa rekyl sötnos igen :D :D :D :D :D :D här kommer ngr bilder från nissancup / liebe victoria.
ja bilresan dit är ju inget man glömmer!
agnes

felicia & elsa
josefine a & jag
clara & ella

josefine troneby

SILVER MEDALJ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0