problem med hälen...

skolan va fett kul idag faktiskt! först typ ja hade vi lektion sen så när anders berättade för alla om nt så stod typ alla runt om & jag och felicia bara mobbade alla bilar & glömde oss & gjorde så att håret stod rätt upp. haha låter nt så kul, men som vi skrattade. ja sen dansade vi polonäs hihi, skämmigt men ändå fett kul. sen slöjd och ja jag orkar nt berätta mer. sen efter skolan så stack jag ella johanna och elsa till sibylla & åt. sen va de knatteträning. ja och sen glömde jag berätta att på idrotten i skolan fick jag bara helt plötsligt riktigt ont i hälen. anders sa att de kan bero på att man växer och sånt, har de fortfarande så jag skippade träningen idag. ja så vi ska köpa ngr såna sulor om de nt blir bättre. aja man får hoppas på de bästa. nu kom jag hem precis & här kommer en bild på min outfit :)

Kommentarer
Postat av: brander

sv; sköönt :) jodå bara bra här med!

2011-01-18 @ 19:34:25
URL: http://branderof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0