nu har ni slutat kommentera :(

så jag tycker ni ska börja igen. men här kommer min dag i några rader.
först så va de ju skola dåju, helt okej dag faktiskt! efter skolan hade jag och ina följe hem, men hon stannade hos mig till klockan 4 för då skulle hon rida. ja vi gjorde typ nuggets & kolla film och sånt. ja sen när hon hade åkt så skickade agnes en bild till mig som jag la in till hennes header. så nu är hennes blogg nästan klar. men ja sen bytte jag om och drog upp till tolvåker och hade träning. gud vad dålig jag var idag :$ men ja.. alla har ju sina extremt dåliga dagar. sen åkte jag & felicia upp till maxi & handlade till filmtajm imrn. sen åkte jag hem & gjorde tyskläxan. och nu sitter jag och bloggar. kyss

Kommentarer
Postat av: julia

hihi gullig bild <3

2011-01-13 @ 15:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0