jag fortsätter...

...om ni börjar kommentera lite. fick 10 kommentarer till gårdagens inlägg så jag fortsätter.
men ni mst fortsätta att kommentera. ja nu ska berätta om min dag!
vid elva kom ina och vid 12 åkte vi till stallet. efter en liten stund kom felicia. så typ
gick vi ut i hagen med hästarna och ja. kiara hade värsta damp på alla hästar :O
men hon är ändå söt. hihi en lite köttbulle som alicia sa. ja sen gick vi in och åt och så.
sen gick vi och hämtade rekyl på hea vid halv 3. sen red jag han barbacka upp till stallet
och ina bar på sadlen haha. sen när jag ina och felicia hade kommit tillbaka så va alicia
& ida där. så då gick alicia felicia ida & ina och hämtade tessan, virre & kiara. sen när dom
kom tillbaka började jag rida då ju. men så kom jag på att jag fortfarande hade gummistövlar
på mig så jag fick gå in och byta -.- sen började vi rida. rekyl va ju väldigt seg idag. men
jag älskar han lika mycket förde. sen gick vi in och jag pysslade om rekyl och myste med
han, har saknat han massor. sen gick vi till hea och satte in han i boxen. sen åkte vi hem.
då gick jag och ina till "hennes" stall för hon passade sessan. sen gick jag hem och då va
klockan sju typ. de kommer kanske bilder sen. vad vill ni se mer av i min blogg?

minns dock inte var jag hittade denna bild

Kommentarer
Postat av: johanan<3

outfit!

KOMMENTERA MIN BLOGG OCKSÅ :D<3

2011-01-08 @ 22:17:56
URL: http://lifeasjohanna.blogg.se/
Postat av: adelle <3

håller med johanna!

& kanske lite mer bilder på dig :D<3

2011-01-09 @ 11:11:17
URL: http://adelleslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0