jag älskar mina vänner!

idag gick jag ner och åt lunch vid 2 kanske? sen slog jag in paketerna
till tindra och ellen. sen kollade jag på film (Little Miss Sunshine) sen
kollade jag typ på tv och vräkte i mig clementiner, i love it! sen vid 5-
halv 6 så åkte vi till tindra och ellen. först så typ öppna dom paketer
sen åt vi tacos. sen typ busade vi & tindra tog in deras kanin, fläcken
hette den. sjukt gullig måste jag säga! sen typ åt vi efterrätt. ngn hello
kitty tårta & kladdkaka.sen gick vi upp och så. sen åkte vi hem vid 8.
och nu ända sen dess har jag suttit vid datorn. imrn åkter pappa till München.
sen vet jag inte heller vad jag ska göra imrn. tror bara jag ska gå hemma
och ta det lungt. kommer kanske ngn bild från idag om jessica lägger
upp ngn på hennes blogg, hade inte med mig kameran, för man har
alltid fullt upp när man är där förstår ni. aja hejdå alla älskade bloggläsare.

usch på mig där ja. fläcken sötnos :)
btw; mobilbild x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0