orkade inte blogga igår

måndag: berättade ju i söndags vad jag skulle göra så jag berättar från efter handbollen. då åkte jag och agnes till dahls, deras invigning. sen när jag kom hem så kollade jag på spårlöst och efter de tvättade jag av sminket och sen gick jag och la mig.
måndages outfit;
tröja - gina
linne - gina
tights - gina
armband - glitter
halsband - guldfynd

idag : efter skolan gick jag och agnes hem till henne. satte på spisen och la på köttbullar. och kokade makaroner. sen kom klara och skulle hämta hennes mobil. och ja självklart att när hon har gått va våra köttbullar brända :/ så vi gjorde nya. blev ännu ett par brända köttbullar. haha sen åt vi men de sjukaste va att mina köttbullar va brända utanpå men inuti så va dom kalla. så jag tog in dom i mikron. sen efter de luktade det bränt som fan. slängde mina köttbullar och fick äta makaroner ist. sen gick vi ner och kollade på film, mysigt. sen fixade jag agnes blogg. men den är inte riktigt klar än. ni kan få en länk när den är helt färdig. ja typ så gjorde vi lite så. sen vid halv 7 kom min mamma och körde hem mig. jag & pappa gjorde chokladpudding. sen satte jag igång svenska hollywood fruar. och åt då chokladpuddingen till de. sen satte jag mig vid datorn och har suttit här ett tag. nu ska jag in i duschen vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0