20 sanningar om victoria carlsson

1. jag har spelat handboll i nästan 7 år & jag brinner för det.
2. jag är en ganska feg.
3. jag älskar känslan av att sitta på rekyls rygg, känner mig så trygg.
4. jag gillar att komma ut på landet med alla djuren.
5. mina vänner är de bästa som finns.
6. jag älskar att fotografera.
7. när jag inte är med någon jag känner blir jag väldigt tyst.
8. jag blir glad av att shoppa.
9. mitt rum är oftast stökigt, för jag orkar inte göra ngt åt de.
10. jag duschar varje kväll.
11. jag älskar att bada i pooler.
12. jag hatar lakris.
13. jag hatar att vara lång och jag vill bli kort.
14. jag har sjukt svårt att förlåta personer.
15. jag älskar min bästavän.
16. jag är envis, vill alltid få som jag vill.
17. jag är rädd för att förlora mina vänner.
18. jag är otroligt morgontrött.
19. jag gråter nästan aldrig inför andra.
20. jag hatar när folk smaskar och pratar med mat i munnen.
vet ni lite mer om mig nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0