hey alla!

tog en ipren tablett för ungefär en timme sen, så nu mår jag lite bättre.
men de varar inte så länge till. imorse hade jag hög feber. men nu är det bättre! hostar fortfande jätte mycket. igentligen är jag hungrig, men jag har ingen aptit och har sån äklig smak i munnen. igår sov jag nästan hela dagen och de va inte bra för jag kunde knappt sova sen på kvällen. så idag ska jag nt sova så mycket. så jag tänkte att nu när jag inte har lika mycket huvudvärk så ska jag inte sitta och trada mig framför datorn.
så jag ska gå upp ur sängen nu, om jag orkar ;$
många av kompisarna är också sjuka. det hade bara varit halva klassen i skolan igår. så krya på er med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0