rörde inte ens datorn igår...

så ja igår gick jag och agnes hem till henne, och gick ut med olivia osv...
sen cyklade vi hem till linnea, där dom hade gjort mat till oss och sånt jaa.
vid 4 tiden cyklade jag hem & packade och sen åkte jag till agnes, sen gick
jag klara, agnes och linnea till donken och åt där med massa andra, sen gick
vi in handlade chips och sånt dära, sen gick alla 10 eller fler hem till natalia
hennes hund är typ mega sööt? men ja sen drog alla till klara där vi satte igång
en film, tyckte själv inte att filmen va så speciellt bra, så jag & felicia snackade
igenom hela filmen nästan, vilket dom andra blev lite irriterade på HHAAHA :)
men vi är ju som vi är? right. sen snackade vi massa och sen vid halv 11 gick
alla hem. jag och agnes gick hem till henne och hittade på lite som jag inte minns?
men ja sen sov jag där dåja.
-
idag vaknade vi tiiidigt, åt frukost och bakade, fixade oss och allt sånt när vi
hade gjort de var klockan bara 11. ja men sen ringde vi och väckte linnea,
men hon va ju abs inte klar så jag & agnes åkte till center syd, kollade på
kläder till sångtävlingen som jag, felicia, agnes och linnea ska vara med i.
hittade ett linne eller jaaa vad man ska kalla de som vi ska ha och massa
smycken. sen åt vi, kollade på modeshowen och sånt dära ja. sen kom jag
hem för en halvtimme sen ungefär. haha långt inlägg jag vet föörlåt!



Kommentarer
Postat av: Felicia

vad e det för sångtävling? kan man typ komma o kolla? :D sjukt tacksam för svar?! <3

2011-04-09 @ 20:41:04
URL: http://Onlyfelicias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0