l l ö l ö d l ö d d l ö d d e !

hahaahahah, fråga mig inte om rubriken? men iallafall när jag kom till hallen imorse
trodde jag att jag skulle somna så trött jag var, så jag spelade inte första matchen,
men allt blev typ försenat för domarna kom inte. så medans dom andra i laget värmde
upp satt jag och drack min energidricka, så när dom skulle spela va jag pigg igen.
fast spelade ändå inte, så jag & anne satt på bänken och hejade som galningnar.
andra spelade jag iallafall. vi kom ikapp i slutet i båda matcherna, sjukt spännade
ska ni veta. så nu är vi i semifinal i DM, jippiii :D när jag kom hem gick jag i och
badade i vår jacuzzi, den är inte rikigt uppvärm ännu men badade ändå. sen blir hela
uteplatsen klar efter lovet. imorgon är de samlig kl 11, får se om de blir ngt inlägg
innan de imrn, här kommer en liten bild jag fottade igår...

Kommentarer
Postat av: SARA

Fin blogg! :)

2011-04-18 @ 02:30:40
URL: http://ostadigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0