center syd med klarisen!

hallåja! underbart väder måste jag börja med att säga! jag och j o s e f i n e badade 2
gånger igår, en när de va ljust & en när de var mörkt. mysigt va det! vet faktiskt inte när
vi vaknade imorse. men vi åt fixade oss och ja. klockan 12 åkte hon hem och då kom k l a r a .
så stack vi och handlade present till lisa som fyller år imorgon grattis! jag och klara äger
faktiskt på att slå in presenter, typ världens bästa? ni kommer få veta vad vi har gjort med
dom imorgon. sen vid 4 åkte jag till stallet och red rekyl, barbacka uteritt! när vi kom hem
gjorde mamma pannkakor, så nu är jag mätt som en jag vet inte vad? här kommer bilder från igår:















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0