underbart rolig dag!

all the loverssssss!
ja igår va det måndag och ja som ni vet så hinner jag inte blogga på måndagar, men iallafall så stack jag johanna elsa & ella till uven. sen hade vi träning för dom små busungarna. sen hade vi egen träning rediiggt kul. i love handboll. sen stack jag hade gjorde läxa och shieet. sen tränade jag ngn halvtimme här hemma. ja sen va de nanna. ja sen idag fick jag gå upp riktigt tidigt, halv 6 ;o sen packade jag ner frukt & sånt där ju. sen vid halv 8 kom klara & då drog vi till skolan, va där typ 10 i.  sen stack vi till busshållsplatsen, skulle ju till solrace. hihi gick inte så bra de va ngt med djulen som va fel typ. ja men vår va snyggast (tyckte jag) haaaaaha. sen efter de så fick jag igentligen inte va med ngn men så ja & så va jag med agnes & felicia ändå, för mamma kom på att hon jobbade sent (I) ja & de va kul ju. först gkorde vi pannkakor & sen massa annat, you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0