om 20 min är det julafton :D

hej alla söta:)
dagen har tillbringats med bästis, först så kom vi till henne så typ kolla vi på ngn cp hund på tv sen typ dansade vi och dampade i webben :'D aja sen vofflade linnea mitt hår, sen gick vi ut och åkte pulka hihi skoj. jag älskar verkligen att åka pulka, kan göra det hur länge som helst, fast de är jobbigt att gå upp för backarna. men iallafall sen gick vi in till mig så ändrade vi våra headrar så nu har jag en julig header. vad tycker ni om den? sen åkte linnea hem vid 7 och då åt typ jag & min familj. och sen så spelade vi bingolotto men jag vann inget. och imorgon är det ju julafton och jag stör mig sjukt mycket för jag har ingen aning om vad jag kommer få. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0