lundaspelen

hade verkligen inte tid med bloggen igår sorry. men spelade lundaspelen igår ju, 3 matcher mot 2 danska lag & ett tyskt. vi vann 1, förlora 1, spelade lika 1. sen tillbringade jag hela min dag i hallen. ja idag gick jag ut riktigt sent haha skyndade mig som fan slängde på mig smink och sen kom felicia så körde dom mig till handbollen. sen spelade vi mot 1 danskt och kävlinge. vi vann båda. sen typ stannade vi kvar sjukt länge och hade sköjj. sen körde vi till dahls och åt där sen körde vi hem och då satte jag mig och laddade över systembilderna som jag tog i söndags. så dom kommer i ett annat inlägg snart. :)
h a n d b o l l s    o u t f i t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0