kör med en 24dagars!

såg att clara hade på hennes blogg så tänkte att de kan ju jag också:)
kommer blogga som vanligt också
Dag 1: Om mig
Dag 2: Detta är jag rädd för
Dag 3: Min familj
Dag 4: Hur jag gör med mitt hår
Dag 5: Något jag älskar
Dag 6: Härliga sommarminnen
Dag 7: Den bästa resan
Dag 8: Vad jag tycker om folk sm går på oskyldiga (mobbare)
Dag 9: Vad jag önskar mig i julklapp
Dag 10: Ett videoinlägg (valfritt innehåll)
Dag 11: Något mysigt
Dag 12: Min framtid
Dag 13: Detta åt jag idag
Dag 14: Varför jag bloggar
Dag 15: I min väska
Dag 16: Det här får
Dag 3: Min familj
Dag 4: Hur jag gör med mitt hår
Dag 5: Något jag älskar
Dag 6: Ett härligt sommarminne
Dag 7: Den bästa resan
Dag 8: Dagens låt
Dag 9: Vad jag önskar mig i julklapp
Dag 10: Ett videoinlägg (valfritt innehåll)
Dag 11: Något mysigt
Dag 12: Min framtid
Dag 13: Detta åt jag idag
Dag 14: Varför jag bloggar
Dag 15: I min väska
Dag 16: Det här får mig att må bättre
Dag 17: Massor av bilder
Dag 18: Vad hade jag på mig i dag?
Dag 19: Bild på mig och min bästavän
Dag 20: Bild på något juligt i ditt hus
Dag 21: Jag tipsar
Dag 22: Min bästa vän
Dag 23: Något beroende
Dag 24: Min dag (JULAFTON)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0