Dag 5: Något jag älskar

jag älskar otroligt mycket. men jag måste ju börja någonstans. jag kan ju börja med att jag älskar min katt-mysan otroligt mycket. sen älskar jag bästavänner- linnea pauline klara och agnes. och alla mina vänner! jag älskar godis, plankstek och pasta carbonara. jag älskar rekyl, att rida, spela handboll och dansa. jag älskar färgen lila. och jag älskar att fylla år, julen och sommaren. jag älskar kramsnö annars är de bajs... jag älskar att shoppa. jag älskar min dator. jag älskar min familj. jag älskar mycket mer men jag orkar inte skriva!

Kommentarer
Postat av: MARIA

Gå in på denna sidan och kolla



http://www.designadinblogg.se/fa-ett-mellanrum-mellan-inlaggen-och-menyn/



Skulle vara tacksam om du länkar mig i ett av dina inlägg för att jag hjälpte dig.

Om det inte funkar var vänligen kontakta mig igen :)

Kramar.

2010-12-05 @ 14:32:06
URL: http://mariastyles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0