Dag 24: Min dag (JULAFTON)

ja de började med att jag gick upp bytte om sen bytte jag & linnea presenter bild på de kommer sen... sen åkte jag till farmor & kolla på kalle anka sen körde matte oss hem till dom så fixade jag & caroline mig sen kom gästerna och då gick vi ner och snacka lite. sen gick vi upp och fottade lite med hennes kamera. ja sen åt vi julbord :D sen typ gick vi upp och ja.. sen kom tomten (pappa) och vi fick våra presenter. här kommer bild på vissa av dom sen. sen typ åt vi gröt. sen tog vi godis och sen gick vi upp och tvätta av oss sminket sen kolla vi på sex and the city. sen åkte vi hem ngn gång i natten. sen vaknade jag 12 idag! nu kommer här bilder, men caroline ska skicka bilderna som vi tog innan på kvällen så jag lägger in de sen.<3
julens outfit






2 biljetter



fick tröjan


videon av linnea


mammmi



mysan - världens finaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0