Dag 22: Min bästa vän

min bästavän linnea sjödahl!
jag älskar dig mest! vi har kännt varandra ända sen förskolan men vi har inte pratat så mycket på den tiden men sen i 5an började vi va mer och sånt. sen bråkade vi hela sommarlovet nästan... ända till ystadlägret då blev vi vänner! sen nu när vi börjat 6an har vi varit ganska ofta och för fyra månader sen ungefär blev vi bästisar. då va vi jätte mycket sen nu förra veckan bråkade vi och det hatade jag:( men nu är vi bästsar igen. du betyder mest för mig linnea. du är en vän som alltid finns där för en oavsett. när man är med dig går det inte att ha tråkigt. vi hittar alltid på något knasigt när vi är. du är underbar. du är min solstråle. ingen kan vara sötare än dig. du är perfekt på alla håll och kanter. tvilling du är min andra halva <3

pauline nyberg
du är en sån man aldrig kan ha tråkigt med. vi träfas inte så ofta eftersom du bor i linköping, men men. jag saknar dig så sjukt mycket bästis. det finns ingen som du... du är världens snällaste & goaste. du är en jag inte skulle klara mig utan, helt enkelt! <3

hinner inte skriva mer ska fixa mig sen ska jag till josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0