Dag 1: Om mig Dag 2: Detta är jag rädd för

får ta ettan och tvån nu som jag missat!
Dag 1: Om mig
jag heter victoria denise carlsson och är 12 år och fyller 13 den 11 mars. jag går på handboll som jag nu gjort i 6 år. tycker det är jätte kul för det mesta. min pappa, adelles pappa och linneas pappa är tränare för oss. lödde vikings är bäst bara så alla vet. jag rider också. rider världens finaste ponny rekyl varje tisdag. som jag kommer sakna han i vinter:( sen går jag också på dans. på musikal med felicia. annars på fritiden är jag med kompisar. och min bästavän linnea, jag älskar dig mest. jag är ganska blyg men när jag är med folk jag känner kan inget stoppa mig.
Dag 2: Detta är jag rädd för
jag är mörkrädd. jag vet låter sjukt, men tycker de är jätte läskigt att gå i mörker själv. men med kompisar är det inga promlem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0